Meidän kirpputorimme

lauantai 11. syyskuuta 2010

Rakastan



1. Pass this award to five bloggers who you love and inspire you

2. List 3 things you love

3. Show a picture you love and explain why


Meidän menoa kaunisti minua nätillä plakaatilla.
Kauniisti kiitämme Heleä.


Lähetän tunnustuksen kaikille blogeille joiden lukijaksi olen kirjautunut ja jotka ilahduttavat minua aina uudelleen ja uudelleen.


Lähetän tunnustuksen kaikille niille blogeille joita en ole edelleenkään harhaillessani löytänyt vaikka lämmin valo kajastaisi kutsuvasti ikkunasta.


Lähetän tunnustuksen kaikille niille ihmisille jotka näitä blogeja lukevat, sillä heidän sydämessään uinuu pian kukkaan puhkeava blogisti.Salainen haave kuvata tai kirjoittaa meille muille, se toteutukoon.


Rakkaus


minussa asuu rakkaus ihmisiin. Rakastan persoonallisia piirteitä,hajamielisyyksiä,katkeavia ajatuslankoja,hullunkurista naurua,tuhansia kasvonilmeitä,ujoudenpuuskia,uskaliaita tokaisuja.
Ihmisiä, niitä minä rakastan.


Rakastan saunaa. Suomalaista puusaunaa. Sen lämpiävää tuoksua iltapäivällä kello neljä kun aurinko taittuu, sen meditoivaa mielentilaa,puhdasta raikasta vettä ihollani pirskahdellen.Saunan jälkeisiä  puhtaita valkeita viileitä  lakanoita. Rakastan sitä hetkeä, kun voi käpertyä väsyneenä ja painaa päivän pois silmistä.


Rakastan vapautta. Vapauttani minä rakastan. Kun saa olla se mikä on. 
Rakastan unta ja heitä jotka siellä tapaa.Kohtaamisia-niitä minä rakastan.
Rakastan olemista -sillä itse olen.







Rakastan tätä kuvaa.
Siihen kätkeytyy 
rakkaus, kaipaus,ikävä,odotus.
Se  on perintö.






1 kommentti:

Ajatuslentoa