Meidän kirpputorimme

keskiviikko 22. heinäkuuta 2009

Haasteellista



Kauan eläköön juuriharja ja mäntysuopa, vaikkakin se tällä kertaa oli pirkkaa. Ainoata jota paikallinen K-kauppias oli uskaltanut investoida. Eikö mikään enää pysy pyhänä, kuten kesäinen mäntysuopa? Matoista tuli puhdasta mitä nyt pääni alkoi räjähtää kesken kaiken; matolle alkoi tippua päästäni kirkkaanpunaisia veritippoja. Sekuntteja mietittyäni noteerasin paikallisen vesikuuron alkaneen irroittaa punaisesta huivistani ylimäääristä värisumaa, luojan kiitos. Sotamaalaus oli veikeä.Sekä matossa että päässä!Tänä iltana vahdimme kaikkia ohikiitäviä sinisempiä pilviä kuin ilkeää vihollista. Se ei saapunut. Kesätuuli sai tehdä työtään.
Miksi norsut itkevät? KLIK KLIK


HAASTE vuonna 2014


PERHE


Perheessämme kiukkuaa yksi puberteettinen ja kaksi esipuberteettistä ja iso suuri eskari.Tyttäret livahtelevat iltaisin mopopoikien tarakalle tai sitten kulkevat intohimoisesti omissa harrastuksissaan ,jotka toivon mukaan sisältävät ainakin liikuntaa. Koko perheen elokuvaretkiä vietetään kerran kuussa, retkeillään luonnossa ja rakastetaan toisiamme.Minä ja mies olemme seestyneet ja pidämme toisiamme usein kädestä ja karkailemme omille teillemme.


KOTI


Sijaitsee turvallisessa metsässä eivätkä naapurit ole ikkunaetäisyyksillä.Olemme saaneet taloon laajennuksen niin että kaikilla on oma huone myös äidillä työhuone ja isällä harrastetila. Olen vihdoin saavuttanut sisustuksessa minimalismin jota niin kauan haaveilin toteutuvaksi. Lasten huoneet on eristetty niin loistavasti että vain kaunis ja harmoninen musiikki kuuluu sieltä ulos.Kodissamme on meillä ja vierailla levollinen ja hyväksytty olo. Pimeän talven ajan pihan lyhdyissä loistavat öljykynttilät.


TYÖ


Opiskelen Kiinalaista lääketiedettä ja olen yhä hyvin kiinnostunut ihmisestä psykofyysisenä kokonaisuutena. Autan ja ajattelen työkseni. Aiemmat opintoni olen saanut loistavasti päätökseen mutta päivitän toki osaamistani kurssein. Toimeentulo on vakaa ja mukava.Voin toteuttaa unelmiani.


MUUTA


Olemme terveitä, jaksavia ja innostuneita. Meillä pyyhkii vallattoman hyvin.Läsnä on ilo.

Anringolta nappasin toisen haasteen .

Minun silmäni ovat nähneet

moniin koteihin, albumeihin , niin moniin päiviin yhdessä.

Minun silmäni ovat nähneet löytösi, aarteesi, rakkaasi, aikasi ja pelkosi, kukkasi ja remonttisi, ideasi ja pettymyksesi.

Minun silmäni näkevät sinut tälläkin hetkellä kirkkaasti

- minun sieluni silmät.


Posted by Picasa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuslentoa